Jaha idag var vi bortbjudna på födelsedagskalas

 
Idag var vi bjudna till vår dotters kusin på födelsedagskalas. Hon skulle fylla år i morgon och deras äldsta flicka fyllde tre år den 21/1. De skulle firas ihop.
 
Men inte kommer vi iväg någonstans med vår feber och förkylning inte. Man vill ju inte smitta folk heller!
 
Så det var det kalaset det!
 
Här sitter julgardiner kvar uppe, jag för ju inte tvätta fönster och klänga utmed fönstren för min EP.
 
Minsta katten Smulan, fyller tre år idag, så hon fick lite extra torrfoder! (Fast till storleken är hon dubbelt så stor som den äldsta, Flisan, som fyller sju år i maj)!
 
 
Ha en bra kväll, om ni är friska eller sjuka!
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: frida ehn(25frida)

Vad tråkigt för er att ni inte kan gå på kalas för att ni är sjuka och inte kan träffa så mycket släkt och vänner. Hoppas nya medicinen hjälper så du slipper få så mycket feber. Jag säger grattis till eran katt. Jag och min kille har två katter som blir 4 år i slutet av mars och 8 år 4 oktober. Mina och min killes katter brukar få mer kattmat, torrisar och kattgodis och ibland lie leksaker och lite skinka och grädde när dom fyller år. Kram

Svar: Ja, det är inte roligt att jämt säga återbud när man ska bort! När fyller er katt år i slutet på mars? Min sambo fyller den 28:e och mitt ex den 31:a. Vår andra katt fyller sju år den 17/5. Vad heter era katter? Smulan tackar och niger för grattulationen! Våra katter äter bara torrfoder! De är lite torra av sig! :) Kram!
Kattägare

2014-02-02 @ 14:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0