Julafton 2014

 
Idag var vi bjudna till dottern och hennes familj kl 12 på jullunch! Sedan kom hennes svärföräldrar  och fikade.
 
Efter det blev det julklappsutdelning. Mycket fina saker fick vi, en maskinell potatisskalare, en Soda Stram med tillbehörr, dörrmatta m m!
 
Barnen fick många paket också! Vi fick Ris á la Malta och sedan åkte vi hem, då hade vi varit där över 6 timmar!
 
Ha en fortsatt bra jul!
 
Kram!
 
 Jullunchen
Melker och Anton äter jullunch
Kungsgranen
Melker och Anton har börjat öppna julklappar
Jag och en av julklapparna, Soda Streamen!
 
Melker och Anton fortsätter med julklapparna! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för idag! ❤️ Nu ska en trött mamma gå och sova! 😘

Svar: Hoppas att du får sova länge! Köp inte ihjäl er i morgon! :)
Kattägare

2014-12-24 @ 23:02:53
Postat av: frida ehn(25frida)

Hej! Vad bra att ni har haft en bra julafton och fått många bra julklappar.
Jag har också haft en bra jul och fått julklappar. Jag fick en kaffemaskin, en soda streamer,en tekopp, te,örhängen,en kokbok och en almenacka med katter på

Svar: Vad kul! Soda Streamer fick ju jag med, med tillbehör, en dörrmatta med djur på, en ställning till hushållsrullen och kort på barnbarnen! Sambon fick en maskinpotatisskalare, som han önskat sig och en pullover! :)
Kattägare

2014-12-25 @ 10:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0