Lite läkarbesök!

 
Igår var jag så trött på min rinnande snuva, feber och gröspollenallergi, så jag beställde tid hos en läkare. Fick en ny pollenallergimedicin.
 
Fick tips av en vän på Fb att man skulle ta in tallbarr och lägga i ett glas med vatten. Det luktade gott meddetsamma och har inte nyst sedan dess.
 
Idag skulle jag till ögonläkaren, för jag har börjat se vindtyrigt med vänstra ögat, men han sa att en del brukar göra det när de blir trötta! (Har aldrig gjort det innan jag opererade ögonen!). Han gav mig min styrka till glasögonen och tyckte att jag kunde köpa glasögon på en bensinmack eller Claes Ohlsson och inte gå till en dyr optiker!
 
Några bilder från Farsta Centrum nedanför!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja, det är mycket björkpollen just nu. Jag brukar ta en allergitablett om dagen samt ögondroppar. Det lindrar. Men jag blir så fruktansvärt trött.
Men jag ska väl inte klaga, du har det betydligt sämre! Feber o förkylning som inte släpper. Usch så jobbigt!
Konstigt att ögonläkaren sa som han gjorde....Det är väl klart att man ska gå till en optiker!

Imorgon ska vi åka på vårmarknad. Ca 3 mil norr om Motala. Ett ställe som heter Godegård. En lantlig marknad med allt möjligt :)Strumpor behöver iallafall inhandlas!
Trevlig helg!
Kram <3

Svar: Jag har gräspollenallergi och tar en tablett på morgonen och allerginässpray 2-3 ggr/dag. Jag hörde ett tips om de som hade allergi, att man ska ta in tallbarr och lägga det i glas vatten! Vad kul att åka på marknad. Strumpor prennumererar jag på fyra par var fjärde månad, vita och sköna!

Kram! <3
Kattägare

2014-04-30 @ 17:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0