Så här blev hårfärgen

 
 
Så här blev färgen på håret:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Snyggt

Svar: Tack! Jennifer valde färg när hon handlade. Själv skulle jag ta ljusare! Tala om ifall du vill ha ett skott på Flamingoblomman, men på Fb i sådana fall!
Kram!
Kattägare

2013-09-06 @ 00:21:14
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Postat av: Anette

Se där ja! :) Du vågade titta fram på en bild till slut! Var väl inte så farligt?;) Blev ju bra!
Vad heter färgnyansen? Jag brukar använda Garniers Nutrisse Cream Mörkblond. Min gubbe fixar färgningen på mig :) Ha det så bra!
Kram <3

Svar: Tack! Det är en hårfärg som min dotter köpte och jag aldrig använt! Den heter Syoss Professional Performance, Permanent Coloration, Permanent Coloration, NEW, Keratin, 6-8/ Dark Blond./Kram!
Kattägare

2013-09-06 @ 00:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0