Tur att det6 finns Änglar!

 
Jag är inne på 11:e veckan med virus, feber och förkylning!
 
Dessutom kan jag inte handarbeta, för det sista året har min syn försämrats betydligt det sista året och ska antagligen opereras för gråstarr i år. Jag får inte gå ute med glasögon, enligt optikern och kan absolut inte handarbeta!
 
Men som tur är finns det två stycken som räddar mig och min familj sedan Maria Nova! Det är Ingrid Bäcklin som har stickat ett par raggsockor till äldsta barnbarnet Anton, sockorna kom idag. Det yngsta barnbarnet ärver Antons sockor som Ingrid gjorde förra året! <3
 
Sedan är det Mina som har skickat efter garn till mig, en löspolo och en mössa. Garnet till löspolon ska hon skicka till Ingrid, som ställer upp igen, hon är en Ängel!
 
Garnet till mössan behåller Mina och stickar när hon har tid!
 
Jag är verkligen tacksam för folk som ställer upp, när jag inte kan sticka själv p g a synen, det ska ni veta! Jag hoppas ju på att bli frisk någon gång iaf! Jag har ju fem kroniska sjukdomar också.
 
Tack än en gång till er två!!! <3
 
Kram!!
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha

Jag tycker så jäkla synd om dig!! Så begränsad du blir med alla sjukdomar. Till råga på allt, inte kunna handarbeta. Jag har precis fått igång stickorna, raggsockor mössor och halsdukar till bar och barnbarn. Kram Zenitha

Svar: Tack! Tur att man har hunnit handarbeta lite förr om åren. Även sytt tavlor och till Ingemar o Ursula också. Sockor kan jag inte sticka, kan inte sticka hälarna! Ha det bra! Kram! /Jane
Kattägare

2013-11-22 @ 06:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0