Idag var jag hos läkaren och sedan åkte vi till dottern med söner

 
Eftersom sjukhuset hade skickat en remiss till min husläkare för prover av Sköldkörteln och mina EP-mediciner, hade jag beställt tid hos honom. Men jag hade tagit prov på Struma och Sköldkörteln i oktober och det var inget fel och EP-proverna tyckte han att jag skulle ta hos neurologen. Han skrev ut lite Alvedon Forte bara.
 
Sedan åkte vi till dottern med söner. Hon började med ett dagbarn i måndags (3 år) och ett till kommer i januari (1 år). Ingrid; sockorna passade utmärkt, tack! Lite svårt att fotografera bara! Vi fikade och de busade med oss och dansade, men mest Melker, som ni ser på Fb.
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Kul att det blev bra=)

Svar: Ja, då men vi hann bara sätta på dem och fotografera halva, men jag såg att de passade perfekt! Det blev för varmt inomhus att ha på dem, men så tog Jennifer febern på honom på kvällen också och han hade över 39 grader! Men du gör så fina sockor, för ett skamligt pris! <3
Kattägare

2013-11-22 @ 22:57:30
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Postat av: ingbac44

Stackarn. Då förstår jag att han blev varm.

Svar: Ja, idag hade han 40 grader.
Kram!
Kattägare

2013-11-24 @ 11:39:23
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0