Nu har vi varit på påsklunch hos dottern med familj!

 
Nu har vi varit på påsklunch hos dottern med familj!
 
Det var smörgåstårta, ägghalvor med räkor, matjesill, hela ägg i sås, sallad köttbullar och potatis.
Jag var proppmätt, det kanske var mer, men jag orkade inget mer! Matlåda fick vi med hem också, två matlådot med smörgåstårtor.
 
Ett hjärtligt tack för en så god påsklunch!
 
I kväll ska vi spela Bingolotto, som vi har fått av min svärfar! Ni som tycker om Carolines af Ugglas, så är hon med också i kväll och fjompiga "Babsan"!
 
Den svart/vita bilden kom med av misstag, det är min svärfars sommarstuga på Öland.
 
Ha en bra Påskdagskväll!
 
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Linda K

Ser ut som en mysig dag :) . kram

Svar: Ja, mycket god mat! Barnen var lite förkylda.
KRAM!!
Kattägare

2013-03-31 @ 19:04:27
URL: http://houseofklinton.com
Postat av: ingbac44

Vad gott det ser ut

Svar: Ja, men smörgåstårtan var inte bra för min tarm!
KRAM!!
Kattägare

2013-04-01 @ 00:32:26
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0