Idag har vi varit ute lite

 
På förmiddagen var vi i centrum, min sambo släppte av mig vid labbet, där jag tog lite prover som skulle skickas till ett sjukhus i stan.
 
Min sambo fortsatte till distriktsläkaren och tog prover på dropin. Han hade för lågt blodtryck. Sedan var vi till apoteket. Sambon var och handlade lite på Ica.
 
Efter det åkte vi hem. Sen åkte vi till två kyrkogårdar, som jag har gravbrecet till. Först till en minneslund där min mamma ligger och satte vita rosor.
 
Sedan till en annan kyrkogård där min mormor och morfar plus två slycken till ligger. Min mormor hette Elin, så hon skulle ha namnsdag idag. Rosen som vi satte förra året hade växt mycket, så den får vi klippa ner till hösten.
 
Jag har tänkt på dig Monica idag, om du tyckte att det var varmt att gå i stan idag? Spännande och höra vad ni hittade på!
 
Ha det så bra!
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Onki

Det är fint att gå runt på kyrkogården och titta på alla fina blommor.

Svar: Det var verkligen fint! Min pappa ligger på en annan kyrkogård i en grav. Men där har min kusin gravbrevet till och har satt blommor i vår. Vi åker dit på vintern, när han fyller år, fars dag, Allhelgonda dag och den dag han dog, den 17/4.
Kram!
Kattägare

2013-07-31 @ 19:39:37
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0