Idag har vi varit i cantrum igen!

Det är 26,4 grader här nu. men det ska bli regn!
 
Vi åkte ner till centrum igen, dels för klockorna vi köpte igår. Jag glömde ju att prova min i affären igår, så den ramlade över handen, 3-4 länkar tog hon bort.
 
Min sambo fick inte igång sin klocka som han köpte på Claes Ohlsson. Det var en knapp man skulle fälla ut.
Sedan bad jag honom köpa en brevkniv, eftersom jag har så ont i lederna av psoriasisen. Men det glömde han!
Men när vi kom hem och tittade på datan hade de en för 39:-.
 
Sedan har vi pantat en stor säck med flaskor/burkar.
 
Ha en bra dag!
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Det va fina klockor ni köpt.
Idag tror jag vi har värmerekord här.
Ha en bra dag!

Svar: Ja tack, vi köpte ju dem plus lite till (gårdagens blogg) igår. Men jag glömde att prova min klocka igår. Här ska det ju bli regn på eftermiddagen, så då blir det väl åska på eftermiddagen! Kram!
Kattägare

2013-07-26 @ 14:51:49
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Lotta

Klockorna är jättefina!
Kram!

Svar: Tack!
Kram!
Kattägare

2013-07-26 @ 15:56:37
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se
Postat av: Monicka Israelsson

Hej! Vad du ränner på stan..:))Kan du inte ta en vanlig bordskniv när du öppnar posten så slipper du köpa någe annat..:)) Jag har bestämt att åka på stan på måndag..Kram.

Svar: Nu fick Peter som han ville! Jag har ju psoriasis och ont i lederna i fingrarna!
Kram!
Kattägare

2013-07-26 @ 17:50:43
Postat av: Frida Ehn( 25frida)

Hej!
vad fina klockor och andra grejer ni har kunnat unna er när ni inte kom i väg på någon semester. Alltid roligt när man kan få förnya sig med nya saker
kram

Svar: Ja, det var lite som behövdes. Det gamla brödskrinet var nog 35 år! Klockor är alltid roligt! Ha det bra!
Kram!
Kattägare

2013-07-27 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0