Hemma från sjukhuset igen!

 
Nu har jag kommit hem från sjukhuset igen! Trevligt att få välja TV-kanal själv och folk inte försöker väcka en mitt i natten för att ta medecin.
 
Låg i ensamrum ända tills igår. En dag skulle jag göra en undersökning, som jag gjort många gånger sedan 1985 och var den första som gjorde det, det visades i .
Då sa sköterskan: Ja, du ska ju ta många prover här idag. Du har väl inte ätit eller druckit något idag?
Jo sa jag, jag har ätit filmjölk och druckit tre glas. Oj, då kan vi inte göra den här undersökningen förom en vecka!
Men förstd sa läkare att de skulle bara köra ner en slang i halsen. Så brukar de inte göra på mig sa jag. Läkaren försökte trörsta mig, för han såg att jag såg vilsen ut.
Sedan gick sköterskan fram till min arm o titta på mitt personnummer och sa till läkaren: Nej det här är fel patient!
 
Jag hade sår c:a 35 cm upp och inflammation, Två nya medeciner med långsam nedtrappning!
 
Jag låg på tre olika ställen, förstpå hjärtavdelningen i en ensamsal, sedan på medecinavdelningen i en ensamsal och sista natten i en sal för fyra på medecinavdelningen.
 
Helikopterplattan låg nedanför, men det var inte mycket trafik. Sen såg man Årstaviken mot Gullmarsplan.
 
Ha en bra dag!
 
KRAM!!
.
 

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Du hade i alla fall fin utsikt.

Svar: Ja, verkligen!
KRAM!!
Kattägare

2013-01-22 @ 17:40:48
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0