Dagen blev inte som jag hade tänkt mig

 
Idag skulle jag till fotvården kl 13, men när jag vaknade kl 10 och gick upp, sa min sambo:
 
vad febrig du ser ut! Du kan inte gå till fotvården med den där febern! Jag kände mig mycket
febrig också!
 
Så jag ringde återbud.
 
Jag satt och tittade på ett underbart scrappkort som är ett dopkort! Tänk om man kunde göra så fina
scrappkort!
 
Då ringde vår dotter o undrade vad vi skulle göra idag? Inget, sa jag, jag har feber.
 
Hon lät förtvivlad och sa att det bara vara hon som var frisk i familjen!
Alla andra hade magsjuka, sambon och bägge barnen. De behövde ju lite från matvaruaffären och
apoteket, som var helt slut hemma!
 
Det är bara ett måste att ställa upp o hjälpa till hur mycket feber man än har!
 
Fotvården ringde sedan och jag fick en tid nästa vecka! Hon var nyfiken på vad jag hade fått i födelsedagspresent!
 
Ha en bra dag!
 
KRAM!!
 

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Vilka fina blommor :) Har du skype så kan vi skypa av och till. Jag behöver öva upp mig

Svar: Hej!Tyvärr har jag inte skype, för gammal för det! Blommorna fick jag i födelsedagspresent!
Kattägare

2013-01-23 @ 16:54:32
URL: http://www.necessities.info
Postat av: Lotta

Vackra blommor du fått! Krya på dig kram från mig!

Svar: Hej! Det var de blommor jag fick på födelsedagen. Tack, jag ska försöka krya på mig!
KRAM!!
Kattägare

2013-01-23 @ 17:44:25
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0