Vi har lite påhälsningar i vår lägenhet

 
Jag har ju skrivit förut om vår granne mittemot som dog av kol.
 
Han är ju här och hälsar på ibland. Det luktar hemskt mycket rök tidvis.
Vi hjälpte ju honom med upphandling och fikade hos honom på slutet.
 
Min sambos farmor dog och henne kände jag över axeln ibland, när jag stod och diskade.
 
Igår under Mellodifestivalen sa min sambo helt plötsligt: Vad var det där?
Vi har ett stort vitrinskåp bredvid TV:n och där såg han en grå gestalt som kom springande
från hallen in till köket.
 
Efter fem minuter hörde både han o jag fyra höga knackningar på ett köksskåp.
Min sambo hade sprungit ut första gången och tittat, utan att se något.
 
För lite över en månad sedan dog grannen ovanför oss. Henne hade vi också bra kontakt med.
 
Får se vad som händer här näst!
 
Ha en bra kväll! Vi ska spela Bingolotto, vi har fått fyra stycken!
 
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Ni kanske skulle ta och ringa de där medium i okänt :)

2013-02-24 @ 18:46:58
URL: http://www.necessities.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0