Juletid

 
Nu känner jag mig bättre från febern, sedan möglet har kommit bort delvis! Tänk om man visste att vi hade mögel på parkettgolvet! Jag är ju inte med i Gratisbio längre, men en medlem brukar läsa mina bloggar fortfarande och är så snäll och omtänksam och tog reda på att man kunde köpa krukväxtfat på hjul på Biltema!
 
Idag är det ju tredje advent, har tagit kort på Amarylisen som just slagit ut och busiga Smulan, som tycker att det är jättekul med allt som hänger i granen. Som tur är så går inte kulorna sönder om de ramlar i golvet, som omtänksamma lillmatte har köpt på Ikea.
 
Ha en fortsatt bra tredje advents kväll!!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda K - Hemma hos Klintons

Vad skönt att febern är lite bättre :) .kram

Svar: Verkligen! Hoppas att man får vara frisk över jul, med dottern o familj!
Kram!
Kattägare

2013-12-16 @ 08:28:58
URL: http://houseofklinton.com
Postat av: Onkis

Va skönt om du får bli frisk nu.
Kram!!

Svar: Ja, det längtar jag verkligen efter!
Kram!
Kattägare

2013-12-17 @ 07:06:38
URL: http://www.onkis.webblogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0