Idag var vi hos dottern med söner

 
Idag är det 25 grader, vi åkte till dottern med pojkarna och fikade, åt kakor, melon och jordgubbar!
 
Anton hade somnat i vagnen när vi kom, men kom snart upp.
 
En underbar dag på deras altan.
 
Jag ringde till sköterskorna på sjukhuset, där jag går för tarmsjukdomen. Då sa de att jag har haft vattenkoppar, fast min mamma sa att jag bara haft mässlingen och påssjuka. Så där missade jag att träffa mina barnbarn i en månad i vintras när de hade det! :(
 
Ha det så bra!
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Det är härligt att umgås med familjen,
särskit på sommaren tycker jag.
Ha en bra dag!!

2013-08-03 @ 12:14:52
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0