Idag nlev det en liten utryckning

 
Dottern ringde och hade fått en massa utslag på kroppen.
Hon hade varit hos läkaren, som skrev ut recept på några tabletter.
Men pojkarna var otåliga och hungriga, så hon åkte hem och gav dem mat.
Sedan ringde hon hit och frågade om vi kunde hämta ut medicinen, så hon
slapp gå ut mer med pojkarna.
 
Det gjorde vi, sedan till henne och lämnade medicinen.
 
Sen åkte vi direkt till min husläkare som jag hade tid hos. Han skrev ut en remiss
till en ögonläkare, för jag har börjat sett så dåligt på ena ögat det sista året. Får inte
ha glasögon ute, kan inte läsa texten på TV.
 
Vi hämtade ett paket på Konsum också från Let´s deal med 24 ankelsocker i olika
färger!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jobbigt med dina ögon, bra att doktorn skickar en remiss så du får komma till en ögondoktor. Snygga sockar.
Kram!

Svar: Ja, det ordnar sig nog.Sockorna har varit lite på omvägar, men kom igår!
Kram!
Kattägare

2013-08-08 @ 16:01:27
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se
Postat av: Onkis

Va snällt att du hjälper din dotter.
Men tråkigt med dina ögon, hoppas att dom kan
hjälpa dig.

Svar: Ja, vi får se om det är starr, det hade både mamma och mormor, då blir det väl operation!
Kram!
Kattägare

2013-08-08 @ 16:35:41
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: ingbac44

Hoppas du får med ögonen

Svar: Ja, det hoppas jag med! :)
Kattägare

2013-08-09 @ 11:49:07
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0