Så vart den en tripp till centrum idag igen då!

 
Idag hade jag en tandläkartid för undersökning av tänderna!
 
Jag hade inga hål. Eftersom jag har min tarmsjukdom Ulcerös Colit + att jag har ordinerats Näringsdrycker under skovet fick jag STB, Statligt Tandvårdsbidrag, 600:-/halvår. Så jag behövde inte betala något av 730:-. Så¨tandläkaren ordinerade mig att jag skulle gå till tandhyginisten om 14 dagar,
så hon fick ta tandsten och jag får då lägga till c:a 230:-, så inte STB fryser inne detta halvår.
 
Sedan gick jag till blomsteraffären och köpte tre krukväxter för mina presentkort som jag fick när jag fyllde år av min sambos faster!
 
Sedan kom min sambo och hämtade mig och vi åkte direkt till mina svärföräldrar, eftersom min svärmor fyller år idag!
 
Henne glömde jag att köpa present till, men vi hade ju med oss en present iaf!
 
Lägger in en kort på blommorna som jag köpte till mig själv. Två till vardagsrumsfönstret och en till köksfönstret (engelska pellargonien).
 
Ha en bra kväll!
 
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bra att få de bidraget för tandvården. Jättefina blommmor du köpte.
Kram!

Svar: Ja vrkligen! Sedan inga hål heller, toppen! Ja, de gröna blommorna ska stå i vardagsrummet, norrfönster och engelska pellarhonien i köksfönstret, som är mot öster! :)
KRAM!!
Kattägare

2013-04-11 @ 17:43:19
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0