Söndag och Linas Matkasse

 
Hej!
 
Vi har inte gjort så mycket idag heller, eftersom Peter har haft feber och varit förkyld idag igen!
 
Jag kommer fortfrarande inte i mina ytterskor, av allt vatten jag har i fötterna. Det bara regnar
mer eller mindre i alla fall!!
 
MAT
 
Så kom då Linas Matkasse på kvällen, med en gratis fruktkasse genom seniordel.se.
 
Det ser ju spännande ut! I morgon ska vi göra Höstpytt med poncherad torsk och citronrippel
På tisdag blir det Wallenbergare med potatispuré, rårörda lingon och ärtor.
På onsdag blir det Tomat- och Salviabräserad kyckling med vris.
 
Men det var mycket som man skulle ha hemma, som vi inte hade! Vi får se om vi har råd att
fortsätta med den, nästa gång kostar den ju mellan 5-600:- Det beror på om varje rätt räcker
till två middagar. Peter äter ju för två och jag lite men ofta.
 
Det ser mycket gott ut!
 
Jag återkommer med maträtterna och fotograferar och skriver om dem!
 
Ha en bra kväll!
 
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Ska bli kul att höra vad du gillar matkassen

Svar: Matkassen var dyr men god!
KRAM!!
Kattägare

2012-10-21 @ 19:56:13
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Postat av: Monicka Israelsson

Hej!Vad spännande med mat kassen hoppas det blir bra...lite roligt med nya recept!Jag har heller inte gjort så mycket idag...kram

Svar: Ja, men jag tror inte att vi har råd att fortsätta med den. Vi behöver hjälp att bära tunga mejerivaror, som mjölk och yoghurt i första hand!
Jane Melander

2012-10-21 @ 20:05:23
Postat av: Ingalill

Lite nyfiken om det verkligen är lönande att beställa en matkasse. Det låter lite dyrt, men man kanske bedrar sig


Svar: Ja, jag tycker också att det låter dyrt! Sedan beror det ju på om killarna äter hemma? Har ni matlådor med er till arbetet? Jag tror inte att det är något för oss sjukpensionärer. De vi behöver hjälp med är att bära tunga mejerivaror framförallt, eftersom Peter har opererats för hjärtat två ggr, jag är nästan jämt sjuk och svag, har bl a blodtrycksfall. Så vi får se om vi börjar med vår Dramaten i stället?
Jane Melander

2012-10-21 @ 21:30:13
URL: http://www.necessities.info
Postat av: Charlotte

Katter är härliga!

Du får ha en toppen dag!

Svar: Ja, men den yngsta, cappriccinofärgade är lite för busig! Ha en bra kväll du med!
Jane Melander

2012-10-22 @ 09:39:39
URL: http://locolifestreetwear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0