Idag har vi hunnit med lite på förmiddagen

 
Sambon var och bytte till vinterdäck på morgonen, 150:-, billigt och bra!
 
Sedan handlade han lite på vägen hem och hämtade ett paket till mig!
 
Sedan åkte vi till Minneslunden, där mamma ligger och tände en marschall (det är en stor kyrkogård och man får inte åka in där när det är stora helger). Sedan åkte vi till en annan kyrkogård, där min mormor och morfar ligger och tände en marschall och lade dit en grandekoration.
 
När jag kom hem öppnade jag paketer. En underbar löspolo och ett par benvärmare, som jag köpt av ingbac! Tack snälla ingbac, de passade precis och är så fina!
 
På eftermiddagen kommer nog dottern med barnbarnen!

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Vad glad jag blir att det passade=)

Svar: Jag blev lika glad när jag såg dem!
KRAM!!
Kattägare

2012-11-05 @ 19:26:17
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0